Pełna lista zmian jest dosyć długa (do 3.0):
- Zmieniono szybkość poruszania się postaci jak i ataku
- Zmieniono wszystkie pojemności toreb na przedmioty dla konia
- 3 punkty umiejętności co poziom daje nam możliwość rozwinięcia się w pełni nie tylko punktowo jak w wanilli
( Ten sam problem był w Wiedźminie 2)
- Zmieniono 90% wszystkich schematów do tworzenia przedmiotów oraz ich rozkładania
- Od teraz można używać kuszy jako pełnoprawnej broni
- Całe drzewko umiejętności zostało zrebalancedowane (zbalansowane do rozgrywki)
- Dodane zostały również nowe efekty dla niektórych umiejętności
- Dodano sloty na runy dla kusz
- Zmieniono wszystkie znaki pod względem atrybutów
- Zmieniono wszystkie trofea( są teraz unikalne każde z osobna jest to też moja osobista zawartość)
- Diamtralnie zwiększono poziom trudności
- Zmieniono ilość możliwych użyć znaków w jednym czasie
- Od teraz wiedźmin potrafi biegać a nie biegnie przez 3 sekundy i nie ma już siły ...
- To samo tyczy się pływania nasz wiedźmin teraz jest dużo bardziej wytrzymały
- Zmieniono poziomy mutagenów oraz slotów
- Teraz ekwipunek ten lepszy i najlepszy jest uzależniony od szczęścia,
gdyż przecież nie ma rzeczy statycznych nic nie jest 2 razy takie same,
więc dlaczego zawsze ekwipunek ma mieć takie same statystyki
- Jest dosyć duża rozdzielczość między najlepszą bronią a najgorszą o tej samej nazwie
- Większość statystyk przedmiotów została zmieniona
- Zmieniono krzywą zdobywania poziomów
- Zmiieniono bełty teraz są bardziej zabójcze i bardziej użyteczne
- Zmieniono zasady craftingu dla bełtów
- Zmieniono obrażenia od znaków
- Zmieniono czas trwania znaków
- Zmieniono obrażenia pochłaniane przez Quen
- Zmieniono statystyki run
- Zmieniono ilość przedmiotów zdobywanych podczas eksploracji
- Zmieniono szanse na znalezienie danego przedmiotu
- Zbalansowano relikty dodano losowania wartości
- Dodano losowania wartości w przedziałach dosyć małych do 50% z pancerzy i elementów pancerza
- Dodano losowania wartości dla reliktów w dużych przedziałach idących nawet do 200%
(Teraz opłaca się wczytać grę by znowu otrzymać miecz może on mieć lepsze wartości)
- Zmieniono działanie oleji
- Zmieniono działanie pułapek
- Zmieniono działanie eliksirów
- Zmieniono działanie petard i bomb
- Zmieniono efekty znaków
- Zmieniono efekty umiejętności specjalnych potworów
- Jeśli ktoś chciał nie używać broni wystarczy że będzie w jakąś wyposażony może grać wiedźminem jako magiem
- Można też grać wiedźminem jako kusznikiem z petardami
- Bomby teraz to coś co powali nie jednego
- Gwarantuje że będziecie się świetnie bawić i bardzo wam się spodoba ta modyfikacja,
gdyż zmienia prawie każdy aspekt gry
- Zmieniono statystyki mutagenów
- Dodano sloty do przedmiotów mistrzowskich
- Zwiększono ilość slotów w reliktach
- Relikty od teraz są dużo silniejsze
- Bardzo trudne walki z przeciwnikami,gdyż zwiększyłem poziom inteligencji sztucznej
- Szybciej reagujący przeciwnicy i dużo trudniejszi
- Bardzo trudno zabić bossy
- Bossy są dużo szybsze od pozostałych przeciwników
- Bossy mają zwiększone poziomy (np Eredin 10 poziomów więcej)
- Runy w zbrojach,butach i rękawicach
- Przeciwnicy dużo szybciej się leczą
- Zwiększono liczbę gniazd na runy w kuszach
- Zwiększono % narzędzi płatnerskich
- Zmieniono relikty są teraz unikatowe w unikacie(mogą mieć odmienne statystyki będąc takie same)
- Zwiększono bonusy po otrzymaniu poziomu (znaki,strzały)
- Dodano nowe bonusy do itemów (np dodatkowe hp)
- Zwiększono czas działania odwarów oraz zwiększono ich bonusy (różnie)
- Zmienione trofea(autorsko) i runy i wiele więcej :)
- Potwory wraz z poziomem są dużo silniejsze (tak silne że potrafią zabić gracza na atak)
- Dodano moźliwość dodawanie run do kusz(we wcześniejszej wersji moda były gniazda,lecz nie można było dodać run)
- Początkowe potwory stanowią większe zagrożenie gdyż zadają więcej obrażeń
- Gre jako Ciri można porównać do gry w Dark Souls
- Bosy mają ciri na 1-3 ataków (gdy zaczynamy grę to na 3) (W miarę gry co jest paradoksem łatwiej nas zabić)
Uwaga:
Modyfikacja w żaden sposób nie odbiera zabawy z gry i w żadnym stopniu nie psuje balansu rozgrywki,
gra jako Ciri jest bardzo trudna każdy kto decyduje się przechodzić fabułę niech wybierze rozsądnie poziom trudności bo będzie miał drugie dark souls...
lecz modyfikacja jest skierowana dla osób nie grających na najniższych poziomach trudności,
Rekomenduje grę na tej modyfikacji na poziomie hard lub ultra hard w stopniowaniu od 1-4.
Rekomenduje też moda slots gdyż szybko zapełnicie dostępne sloty ale jak ktoś nie chce to nie trzeba,
to będzie musiał dokonać wyboru.
Modyfikacja będzie miała uaktualnienia co około tydzień.
Życzę miłej zabawy.

 

Galeria:

 
 

Download
 

©Copyright by ASdragon0,zakaz kopiowania bez zgody autora strony(nie dotyczy obrazków).